Pravno obvestilo

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje BLIMA, Donna Blimen s.p. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

BLIMA, Donna Blimen s.p.
Dobrava 31A, 3214 Zreče, Slovenija
Matična številka: 7281706000
Davčna številka: 19723989
Transakcijski račun: SI56 6100 0001 7093 687

POSTOPEK NAKUPA

Naročilo izdelka/ izdelkov

1. Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb „Dodaj v košarico“. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. V košarico kupec vstopi s klikom na ikono nakupovalnega vozička, ki je vedno prikazana v desnem kotu zgoraj.

2. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na X (odstrani).

3. Če želi kupec z nakupom nadaljevati (kupiti želi še druge izdelke), klikne na „Nadaljuj z nakupovanjem“.

4. Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec na „Blagajni“ vnese zahtevane podatke.

5. Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb „Zaključi nakup“), sprememba naročila prek spletne strani ni več možna.

Naročilo v obdelavi

– Po oddaji naročila kupec prejme e-obvestilo, da je njegovo naročilo sprejeto in v obdelavi.

– Morebitne spremembe ali preklic naročila lahko kupec opravi v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na e-naslovu: info@blima.si

– Pošiljanje izdelka: prodajalec v dogovorjenem roku in na dogovorjen način kupcu odpošlje blago.

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Svetujemo vam, da pred oddajo spletnega naročila pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Podjetje Blima s.p. si kadarkoli pridržuje pravice do spremembe pogojev na spletni strani www.blima.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato si pred oddajo naročila oglejte aktualne pogoje poslovanja.

Varnost nakupa

Spletna stran www.blima.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Blima s.p., Dobrava 31a, 3214 Zreče, matična številka: 7281706000, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec). Za informacije v zvezi z Vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko pokličete na našo telefonsko številko: 040 725 798 ali pošljete e-pošto na naslov: info@blima.si. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Podano naročilo za nakup torej pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajna pogodba oz naročilo za nakup je shranjeno pri prodajalcu in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec smatra podano naročilo za nakup kot nično.

Način in strošek dostave

Pošiljke dostavljamo s Pošto Slovenije, če je naročen izdelek na zalogi ga boste prejeli v roku 3 – 5 delovnih dni oziroma, ker so izdelki ročno izdelani v roku 5 – 14 delovnih dni. Strošek dostave pri vseh izdelkih v spletni trgovini še ni vračunan v ceno izdelka, doda se pri zadnjem koraku naročila. Naročeno blago bo odposlano na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dostava se vrši od ponedeljka do petka v dopoldanskih urah. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročen artikel.

Možnost plačil v spletni trgovini

Spletna trgovina posljuje s plačilom po predračunu ali po povzetju. Znesek za plačilo po predračunu nakažete na TRR podjetja Blima s.p. (kupec ne plača provizije za vplačnino). Kot referenco pri plačilu vnesite ID naročila (#xxxx). Če se odločite za možnost nakazila na TRR račun, vaši izbrani produkti ne bodo odposlani na naslov dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun. Račun za nakup boste prejeli skupaj z izdelki ob dostavi paketa. Če se odločite za plačilo po povzetju, pa plačate znesek Pošti Slovenije ob prevzemu paketa. Kakor pri plačilu na TRR, bo tudi tukaj v paketu priložen račun za nakup.

Cene

Spletna cena velja za vse nakupe preko spletne trgovine. Veljavna cena izdelka je tista, ki je objavljena na dan naročila. Vse cene vključujejo DDV.

Reklamacije

Prodajalec odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@blima.si v 8-ih dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti ter priloži kopijo računa ali ga osebno dostavi na sedež podjetja. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z zaposlenim v podjetju Blima s.p. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago, brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec z obvestilom o odstopu pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni email info@blima.si, blago pa vrniti v 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalno zaprti embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Blima s.p., Dobrava 31a, 3214 Zreče. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Poškodbe izdelka

Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljalca (poštarja). Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške Blima s.p. poslan na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem možnem roku poslali kupcu nov izdelek. V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na info@blima.si, ali tel. št. 040 725 798. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov info@blima.si, kasnejše reklamacije poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@blima.si.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o postopku. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varnost spletne trgovine

V spletni trgovini uporabljamo več varnostno zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Zahvaljujemo se Vam za Vaše zaupanje!
Kolektiv podjetja Blima s.p.